Branding Sensoryczny - to idea, która pozwala budować strategię marki w oparciu o ludzkie zmysły. Nieodłączną jego częścią jest marketing zapachowy (aromamarketing). Jest to coś więcej niż rozpylanie ładnego zapachu w pomieszczeniu. Zapach jest najlepiej zapamiętywanym bodźcem, z tego względu warto stworzyć logo zapachowe firmy - unikalny aromat wyróżniający twoją firmę i tworzące więź emocjonalną z twoim klientem!
2 459,00 zł
Cena netto: 1 999,19 zł
2 337,00 zł
Cena netto: 1 900,00 zł
620,18 zł
Cena netto: 504,21 zł
371,95 zł
Cena netto: 302,40 zł
214,00 zł
Cena netto: 173,98 zł
210,00 zł
Cena netto: 170,73 zł
206,84 zł
Cena netto: 168,16 zł
206,83 zł
Cena netto: 168,15 zł