Branding Sensoryczny - to idea, która pozwala budować strategię marki w oparciu o ludzkie zmysły. Nieodłączną jego częścią jest marketing zapachowy (aromamarketing). Jest to coś więcej niż rozpylanie ładnego zapachu w pomieszczeniu. Zapach jest najlepiej zapamiętywanym bodźcem, z tego względu warto stworzyć logo zapachowe firmy - unikalny aromat wyróżniający twoją firmę i tworzące więź emocjonalną z twoim klientem!
5,90 zł
Cena netto: 4,80 zł
10,79 zł
Cena netto: 8,77 zł
20,91 zł
Cena netto: 17,00 zł
214,00 zł
Cena netto: 173,98 zł
51,44 zł
Cena netto: 41,82 zł
59,90 zł
Cena netto: 48,70 zł
64,16 zł
Cena netto: 52,16 zł
39,90 zł
Cena netto: 32,44 zł